Saturday 19 May 2012

Ladies Night

Assalam'alaykum,

yo, aku cuma terasa nak memblog , itu saja.A few days back aku mencelah dekat twitter timeline , terlihat sahabat-sahabat baik (gegels) aku macam ada plan wanna go out or something.So,aku saja gedik cakap nak ikut.Then rupanya ini makcik Farah punya plan nak belanja wosh dan pinat makan sempena hari jadi diorang.
Then , aku macam terasa lah sebab Farah maca taknak belanja aku sekali.Muehehehe~

Then pinat try nak convince aku yang Farah nak belanja kitaorang tiga*lompat eksited*.
Malam selepas aku menemani sahabat yang sedang dalam kemurungan terus kitaorang pergi makan dekat ,
LOL aku lupa Jonnis kott.Lupa o.O

To be honest we had a very best night together,maybe sebab makan free dan utamanya adalah *heart to heart* within each other.Such a moment that we're always looking for.By the way, aku selalu berdoa untuk gegels ni supaya kekal sehingga ke Jannah,InsyaAllah.Dorang kawan gelak aku , dorang kawan menangis aku.manalah nak dapat manusia macam diorang ? kalau pergi mungkin tak akan ada lagi.Semua orang ada bestie dorang masing-masing.Dari kecik sampai besaq suka dok bahan aku macam-macam.Haha kesah pulak aku kan ? :O depa selalu dok teka sapa yang kahwin dulu.lepastu semua jawab aku.K, padahal aku yang tak pernah ada boypren nak dibandingkan dengan depa yang Hot Setap semuanyaa.haha mungkin, siapalah tahu jodoh Allah yang tentukan.terpaksalah depa berbaris sebelah aku tiga-tiga untuk jadi Bride's maid aku nanti.Muahahaha

Dah lama berkawan,satu je yang boleh aku describe dari friendship nii,it's "UNDESCRIBEABLE".kena alami sendiri baru tahu bagaimana aku sayang dengan makhluk-makhluk ini.





No comments:

Post a Comment